Turvallinen infratyömaa 2015

INFRA ry kutsuu jälleen jäsenyrittäjiään työturvallisuuskampanjaan. Vertailussa käytetään MVR-mittaria. Turvallisimmat työmaat palkitaan keväällä 2016!

Luvassa töitä rakentajille!

Hallitusohjelmassa on otettu huomioon liikenteen rooli talouskasvun moottorina. Satsaus perusväylänpitoon tulee työllistämään rakentajia koko Suomessa.

Käytä INFRAn suoria numeroita!

Jos et saa yhteyttä puhelinvaihteen kautta, ota yhteys suoraan haluamaasi henkilöön. INFRAn asiantuntijat löydät tästä > ja piiryhdistysten toiminnanjohtajat täältä >

Hae jäsenyrityksiä

Hae ammattitaitoista maa- ja vesirakentajaa, asfaltoijaa tai kiviainestoimittajaa!

Tarkenna hakua

Ajankohtaista

  • Hallitusohjelma lupaa parempaa tiestöä ja töitä rakentajille (Mediatiedote)

    Talouden pyörät pyörivät vauhdikkaammin, kun tie- ja rataverkosto saadaan kelvolliseen kuntoon. Perusväylänpito tarjoaa töitä infrarakentajille tasaisesti ympäri Suomen.

  • INFRA-lehti 2/2015

    Uusi hallitusohjelma puhuttaa - tutkimukset puoltavat infrainvestointeja. Rahat olisi käytettävä tuottavasti ja tehokkaasti. Tuoko uusi tekniikka helpotusta tilanteeseen? Infra-alan yrittäjät elävät epäterveellisesti. Miten käy eläkkellä?

  • Tiestön kunnostus on kirjattava selkeästi hallitusohjelmaan (Mediatiedote)

    Nyt on lupausten lunastamisen aika. Valtaosa eduskuntaehdokkaista oli sitä mieltä, että hyväkuntoiset liikenneyhteydet toimivat elinvoimaisen, kilpailukyisen ja hyvinvoivan yhteiskunnan moottorina. Korjausvelan poisto tulisi aloittaa kiireellisesti Suomen kilpailukyvyn parantamiseksi.

  • Biotalouden kasvu edellyttää investointeja perusinfraan

    Uudelle eduskunnalle ehdotetaan 10-vuotista biotalouden infrarahaa, jolla parannetaan biotalouden kuljetusten edellytyksiä parantamalla alempaa tieverkkoa, yksityisteitä sekä rataverkkoa. Ehdotuksen on allekirjoittanut 23 järjestöä.

  • Auto- ja tiefoorumi on huolissaan siltojen kunnosta

    Vaikeat sääolot, suolaus ja raskas liikenne kuluttavat siltoja. Jotta Suomen tiet ja sillat saataisiin kuntoon, se vaatisi vuosittain noin yhden prosentin panostuksen bruttokansantuotteesta eli 1,5 – 1,8 miljardia euroa.