Yhdessä osaamistasi rakentaen
| Rakennusteollisuuden Koulutuskeskus RATEKO

TERVE TALO SUUNNITTELUSTA TOTEUTUKSEEN - maksutonta koulutusta Seinäjoella

Terve talo -asioilla tarkoitetaan kaikkia kosteus- ja sisäilmastoasioita, joilla on vaikutusta rakennuksen käyttäjien terveyteen ja viihtyvyyteen. Terve talon rakentaminen edellyttää kaikkien rakentamisen vaiheiden huomioonottamista aina tavoitteiden asettelusta hankesuunnitteluun ja valmiin rakennuksen vastaanottamisesta käyttöön. Rakennusteollisuuden Koulutuskeskus RATEKO järjestää kaksi maksutonta Terve talo - koulutusta Seinäjoella

Terve talo suunnittelusta toteutukseen 5.2. klo 13 - 16

- Terveen talon -kriteerit
- Riskikohtien tunnistaminen ja detaljisuunnittelun merkitys
- Rakenteiden toimivuuden varmistaminen

Koulutus on tarkoitettu rakennusalan ammattilaisille kuten suunnittelijoille, valvojille, vastaaville työnjohtajille, rakennusviranomaisille ja talotehtaiden edustajille.

Terve talo suunnittelusta toteutukseen 5.2. klo 17 - 20

- Terveen talon -kriteerit
- Rakenteiden toimivuuden varmistaminen
- Riskikohtien huomioiminen työmaalla

Koulutus on tarkoitettu omakotirakentajille, mutta tilaisuuteen ovat tervetulleita myös rakennusalan ammattilaiset.

Koulutuspaikkana on Seinäjoen Virastotalo (Alvar Aallon katu 9 b, 1. krs.).

Ilmoittautuminen 2.2. mennessä. Ilmoittaudu täällä>>

RATEKO on Rakennusteollisuus RT ry:n omistama ja rakennusalan ainoa ammatillinen erikoisoppilaitos. Terve talo -koulutus on osa työelämän kehittämishanketta Terve talo suunnittelusta toteutukseen ja käyttöön. Hankkeen rahoitus on saatu Uudenmaan ELY-keskukselta.

Lisätiedot: Ninna Kokko, puh. 040 704 7154