| INFRA ry | Keskusliitto

Yhdyskuntatekniikka 2019 Jyväskylässä 15.–16.5.2019

Tervetuloa tapaamaan tilaajia Suomen suurimpaan infra-alan näyttely- ja seminaaritapahtumaan Jyväskylän Paviljonkiin. Samaan aikaan näyttelyn kanssa on useita maksullisia tilaisuuksia, jotka kokoavat paikalle infra-alan keskeiset vaikuttajat. Kysy yhteis- tai omaa osastoa tai tule näyttelyvieraaksi keväiseen Jyväskylään.

Näytteilleasettajaksi omalle tai yhteisosastolle, sisätiloihin tai ulkoalueelle

Sisätiloissa pienimmän osaston koko on 6 m2, ulkona 25 m2. Osastovuokran lisäksi perimme kaikilta näytteilleasettajayrityksiltä rekisteröintimaksun. Osaston rakentamiseen saa apua Jyväskylän Messujen näyttelytekniikalta.

Hyviä osastopaikkoja on vielä saatavilla, vaikka B1-halli on jo täyteen varattu.

Tarkempia tietoja hinnoista, varaustilanteen ja yhteystietoja löydät täältä http://www.yhdyskuntatekniikka.fi/naytteilleasettajille Kysy Anna-Maijalta myös INFRAn yrittäjien yhteisosastomahdollisuudesta: näyttelypäällikkö Anna-Maija Hallikas puh. 044 553 5263 anna-maija.hallikas@yhdyskuntatekniikka.fi

Tapahtumaan odotetaan 5.000 osallistujaa. Edellisen näyttelyn kävijäkyselyn mukaan näyttelyvieraat saapuvat näyttelyyn ympäri Suomen. Tyypillinen näyttelyssä vierailija:

• tekee hankintapäätöksiä tai osallistuu niiden tekemiseen
  • vierailee näyttelyssä pysyäkseen ajan tasalla, luomassa asiakaskontakteja ja suunnittelemassa hankintoja
  • edustaa kuntaa tai yksityistä yritystä.

Näytteilleasettajille on omat majoituskiintiöt

Normaalien kanavien kautta Jyväskylästä ei löydy enää hotellihuoneita näyttelyn ajaksi. YT19 näytteilleasettajille on kuitenkin huoneita saatavilla Jkl Bookingin kautta. Tarkemmat ohjeet saa sähköpostiin ilmoittautumisen jälkeen.

Tule tervehtimään tilaajia Jyväskylään, siellä ovat alan parhaat.

Näyttelyasettajaesite >

Yhdyskuntatekniikka-näyttely on ammattilaisten arvostama kohtaamispaikka. Näyttelyllä on takanaan lähes 40-vuotinen kokemus. Toteuttajina ovat yhdyskuntatekniikan keskeiset järjestöt, joiden alan tuntemus ja osaaminen takaavat laadun. INFRA ry on ollut yhtenä näyttelyn järjestäjänä  alusta saakka.