| INFRA ry | Keskusliitto, Häme, Kaakkois-Suomi, Keski-Suomi, Länsi-Suomi, Pohjanmaa, Pohjoinen, Pohjois-Karjala, Pohjois-Savo, Uusimaa

Toivesyyskuu: Maxpo ja Maarakennuspäivä

Syyskuun 2017 Maxpo-messuilla Hyvinkäällä ja kuun lopun Maarakennuspäivässä Finlandia-talolla on tarjolla poikkeuksellisen kiinnostava ohjelma.

MAXPO-MESSUILLA HYVINKÄÄN LENTOKENTÄLLÄ 7.–9.9. ärjyvät Suomen huimimmat maarakennuskoneet! Messut sopivat kaikille, niin infrarakentajille kuin isoista koneista innostuville. INFRAn osasto A32 on heti messuporteista seuraavana – tule käymään! Messuarvontamme hulppeat palkinnot tarjoaa Ramudden. Vakuutusasioissa neuvojaan jakaa ja messukahvit tarjoaa Fennia. Jokaiselle pistäytyjälle luvassa pieni lahja ja monipuolista ohjelmaa:

>> Torstaina 7.9. lakiklinikka kello 9–12
Askarruttaako sääntely ja sopiminen? Kysy neuvoa INFRAn messuosastolla, kokeneet lakiasiantuntijamme vastaavat. Esittelyssä myös INFRA Uusimaa (aamupäivällä) ja INFRA Pohjoinen (iltapäivällä).
>> Perjantaina 8.9. ympäristö- ja turvallisuusklinikka kello 9–12
Avaa ympäristö- ja jätelainsäädännön ja lupakäytäntöjen solmut. Tutustu turvallisuushavainnointiin ja estä läheltä piti -tilanteet. Esittelyssä INFRA Länsi-Suomi ja INFRA Kaakkois-Suomi (iltapäivällä).
>> Lauantaina 9.9. lauteilla INFRA Häme Keski-Suomi, Pohjois-Karjala, Savo ja Pohjanmaa. Koko päivän paikalla myös INFRAn toimitusjohtaja Paavo Syrjö.

INFRAn osaston tulevaisuusteltassa voit panna virtuaalilasit nenällesi ja sukeltaa rakentamisen tulevaisuuteen. Miten virtuaalitodellisuutta voi hyödyntää rakentamisessa? Entä uskallatko testata maarakennuskonesimulaattoria? Iloisia uutisia myös jäsenyyttä miettineelle: Liity INFRAn jäseneksi messuilla, niin saat loppuvuoden jäsenyyden yhden kuukauden hinnalla!

Maxpo-messut 2017 netissä >

-------------------------

MAARAKENNUSPÄIVÄSSÄ FINLANDIA-TALOLLA 28.9. ovat esillä Kruunusillat, Tallinnan tunneli, Tampereen Sulkavuoren puhdistamo ja Turun radan nopeuttaminen. Myös Suomen ja Viron välinen maakaasuputkihanke sekä tietysti infra-alan suuret linjat korjausvelkaohjelmasta kaupungistumiseen puhuttavat. Mukaan mahtuu myös infraurakoitsijoita! Vinkki: Pyydä mukaan nuori kollegasi tai alan opiskelija!

Päivän ohjelma netissä >

Tunnelmia Maxposta takavuosilta. (Kuva: INFRA ry)