| INFRA ry | Keskusliitto, Häme, Kaakkois-Suomi, Keski-Suomi, Länsi-Suomi, Pohjanmaa, Pohjoinen, Pohjois-Karjala, Pohjois-Savo, Uusimaa

Toivesyyskuu: Maxpo ja Maarakennuspäivä

Syyskuun 2017 Maxpo-messuilla Hyvinkäällä ja kuun lopun Maarakennuspäivässä Finlandia-talolla on tarjolla poikkeuksellisen kiinnostava ohjelma.

MAXPO-MESSUILLA HYVINKÄÄN LENTOKENTÄLLÄ 7.–9. SYYSKUUTA ärjyvät Suomen huimimmat maarakennuskoneet. Messut ovat avoinna kaikille, niin infrarakentajille kuin alasta ja koneista muuten vain innostuneille. INFRAn iso osasto on heti messuporteista seuraavana – tulethan käymään!

INFRAn messuarvonnan hulppeat palkinnot tarjoaa Ramudden. Vakuutusasioissa neuvojaan jakaa osastolla yhteistyöjäsen Fennia. Tarjoamme jokaiselle pistäytyjälle pienen lahjan ja monipuolista ohjelmaa.

Torstaina 7.9. lakiklinikka kello 9–12
Askarruttaako sääntely ja sopiminen? Kysy neuvoa INFRAn messuosastolla, kokeneet lakiasiantuntijamme vastaavat. Esittelyssä myös INFRA Uusimaa (aamupäivällä) ja INFRA Pohjoinen (iltapäivällä).

Perjantaina 8.9. ympäristö- ja turvallisuusklinikka kello 9–12
Avaa ympäristö- ja jätelainsäädännön ja lupakäytäntöjen solmut asiantuntijamme kanssa. Tutustu turvallisuushavainnointiin ja estä läheltä piti -tilanteet. Iltapäivällä esittelyssä INFRA Länsi-Suomi ja INFRA Kaakkois-Suomi.

Lauantaina 9.9. aamupäivällä lauteilla INFRA Häme, Keski-Suomi, Pohjois-Karjala, Savo ja Pohjanmaa. Koko päivän paikalla myös INFRAn toimitusjohtaja Paavo Syrjö.

INFRAn osaston tulevaisuusteltassa voit panna virtuaalilasit nenällesi ja sukeltaa rakentamisen tulevaisuuteen. Miten virtuaalitodellisuutta voi hyödyntää rakentamisessa? Entä uskallatko testata kaivajan lahjasi maarakennuskonesimulaattorilla?

Messuilla tarjoillaan myös iloisia yllätyksiä INFRAn jäsenyydestä haaveilleille: kun liityt messujen aikana, saat koko loppuvuoden jäsenyyden yhden kuukauden hinnalla. Ota 4, maksa 1!

-------------------------

MAARAKENNUSPÄIVÄSSÄ FINLANDIA-TALOLLA 28. SYYSKUUTA hanke-esittelyissä loistavat Kruunusillat, Tallinnan tunneli, Tampereen Sulkavuoren puhdistamo ja Turun radan nopeuttaminen. Runsaassa ohjelmassa on esillä myös Suomen ja Viron välinen maakaasuputkihanke sekä tietysti infra-alan suuret linjat korjausvelkaohjelmasta kaupungistumiseen. Mukaan mahtuu myös infraurakoitsijoita! Vinkki: Pyydä päiville nuorta kollegaasi tai alan opiskelijaa!

Tunnelmia Maxposta takavuosilta. (Kuva: INFRA ry)