| INFRA ry | Keskusliitto

Via Nordica 2016 kestävällä tiellä

Miten teknologia mahdollistaa kestävän ja turvallisen liikenteen ja kuljetukset? Joka neljäs vuosi järjestettävä Pohjoismaiden tie- ja liikennefoorumin PTL:n kongressi antaa vastaukset 8. - 10.6.2016 Trondheimissa Norjassa. Vielä ehdit ilmoittautua mukaan!

- Kongressin teemana on "Meidän ilmastomme, sinun ympäristösi - miten voimme varmistaa ekologisesti kestävän ja  turvallisen liikenteen". Haluamme näyttää, millainen merkitys teiden rakentamisella, käytöllä ja kunnossapidolla on ilmastolle ja miten teknologia voi auttaa haitallisten vaikutusten vähentämisessä, kertoo kongressin projektijohtaja Asbjörn Johnsen.

Kongressihotelli Clarioniin mahtuu tuhat osallistujaa. Via Nordica 2016 onkin erinomainen tilaisuus päivittää osaamistaan ja luoda kansainvälistä verkostoa.

Kongressin ohjelma ja ilmoittautuminen >

PTL:ssä (Nordisk vägforum) on yhteensä noin 320 jäsenorganisaatiota julkiselta ja yksityiseltä sektorilta. Kongressiin on kutsuttu pohjoismaisten organisaatioiden lisäksi osallistujia myös muista kansainvälisistä liikenteen alan järjestöistä.