| INFRA ry | Keskusliitto, Pohjanmaa

Toiminnanjohtaja INFRA Pohjanmaalle

Eläkkeelle siirtymisen johdosta etsimme INFRA Pohjanmaan piiriyhdistykselle uutta toiminnanjohtajaa vastaamaan piiriyhdistyksen toiminnasta ja sen kehittämisestä.

Toiminnanjohtajana koordinoit infra-alan yritysten edunvalvontaa Pohjanmaan alueella osana INFRA ry:tä ja Rakennusteollisuus RT ry:tä. Vastaat INFRAn keskusliiton tukemana viestinnästä ja markkinoinnista sekä hoidat yhteiskunta- ja sidosryhmäsuhteita ja kumppanuuksia.

Työsi edellyttää monipuolista yhteiskunnallista kokemusta, verkostoitumistaitoja, kiinnostusta edunvalvontaan ja sopivaa korkeakoulututkintoa. Järjestötoiminnan tuntemus, hyvä suomen, ruotsin ja englannin kielen taito sekä talous- ja neuvotteluosaaminen ovat suureksi eduksi.

Järjestelmällinen ja uudistava työtapasi, vastuullisuuteesi ja positiivinen asenteesi siivittävät sinut menestykseen työssäsi. Arvostamme myös markkinointihenkisyyttäsi ja aktiivista otettasi. Pidät mielelläsi yhteyttä jäsenistöön, annat sujuvasti neuvontaa esimerkiksi työehtosopimusasioissa ja järjestelet jäsentapahtumia ja -koulutuksia. Et pelkää esiintymisiä.

Tarjoamme itsenäisen ja vastuullisen työtehtävän, upean näköalapaikan infra-alalle sekä Elinkeinoelämän keskusliitto EK:n asiantuntevan järjestökentän tuen.

INFRA Pohjanmaa ry:n toimisto sijaitsee Vaasan keskustassa. Tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva ja se täytetään 1.8.2016 alkaen.

Lähetä hakemus palkkatoiveineen ja cv viimeistään 18.4.2016 os. paavo.syrjo@infra.fi. Merkitse otsikkokenttään ”Toiminnanjohtaja Pohjanmaalle”.

LISÄTIETOJA:
Piirihallituksen puheenjohtaja Robert Simons, puh. +358 400 563 285
INFRA ry:n toimitusjohtaja Paavo Syrjö, puh. +358 40 560 1803
Toiminnanjohtaja Kai Salmi, puh. +358 400 663 009

INFRA ry on maa- ja vesirakennusalan yritysten valtakunnallinen toimiala- ja työnantajajärjestö. Infra on teitä, ratoja, satamia ja talojen perustustöitä, puistoja ja virkistysalueita, siltoja, luolia, tunneleita. Yli 1500 jäsenyritystämme tekevät ja pitävät kunnossa kaiken tämän!

På svenska >