| INFRA ry | Keskusliitto, Häme, Kaakkois-Suomi, Keski-Suomi, Länsi-Suomi, Pohjanmaa, Pohjoinen, Pohjois-Karjala

Infrarakentajan suojavarusteet nyt julisteena

Toteutimme jäsenen toiveen: infralaisen turvavarusteet on nyt julkaistu julisteena! Otithan omasi talteen Infra-lehdestä?

Kesällä 2016 INFRA ry:n toimisto muuttui hetkeksi kuvausstudioksi, kun RTA-Yhtiöiden toimitusjohtaja Nina Lindström sonnustautui infrarakentajan turvavarusteisiin ja asettui kameran eteen.

Tiiviissä yhteistyössä INFRAn turvallisuusvaliokunnan kanssa hienon valokuvan pohjalle syntyi infralaisten ikioma turvallisuusjuliste.

Huomasithan ottaa julisteesi talteen Infra-lehdestä 4/2016?

Jos syyskuun lopulla ilmestynyt lehti on kateissa, mutta turvallisuusohjeet tulisivat tarpeeseen työmaallasi, tiedustele julisteita INFRAn piiriyhdistysten toiminnanjohtajilta. He saavat lähipäivinä omat eränsä mattalaminoitua ja siten vähän säätäkin kestävää julistetta. Juliste on kaksipuolinen: toisella puolella turvallisuusohjeet ovat suomeksi, toisella ruotsiksi.