| INFRA ry | Keskusliitto

Tykkää ja tee hyvää

Infrarakentaminen on iloinen asia. Jaetaan iloa ja oivalluksia somessa! Kun hankit joulun alla tykkääjiä ja seuraajia INFRAlle, keräät samalla rahaa SPR:lle.

Tiedätkö INFRAn jäsenen, joka lymyää Facebookissa, mutta ei vielä tykkää INFRA ry:stä? Entä onko yrityksessäsi, perhepiirissäsi tai muissa verkostoissasi porukkaa, jota kiinnostaa infra-alan seuraaminen somessa?

Haasta kaikki klikkaamaan INFRAn peukkunappulaa!

INFRA lupasi 11.12.2015 lahjoittaa jokaista 20.12. mennessä tullutta uutta Fb-tykkäystä ja Twitter-seuraajaa kohti euron SPR:lle.

Tykkää ja tee hyvää -kampanja on päättynyt. Saimme reilussa viikossa 35 uutta someseuraajaa. Sen kunniaksi, että Fb:ssä rikkoutui 200 tykkääjän raja, potti päätettiin tuplata, ja SPR sai yhteensä 70 euron lahjoituksen. Raha menee katastrofirahastolle, jota koko Rakennusteollisuus RT muistaa tänä jouluna.

Hyvää ja lämmintä joulumieltä kaikille!

www.facebook.com/INFRAry
www.twitter.com/INFRA_ry

Tämä kampanja on INFRA ry:n. Facebook tai Twitter ei sponsoroi, suosittele tai hallinnoi kampanjaa eikä se liity millään tavalla niihin.