| INFRA ry | Keskusliitto, Häme, Kaakkois-Suomi, Keski-Suomi, Länsi-Suomi, Pohjanmaa, Pohjoinen, Pohjois-Karjala, Pohjois-Savo, Uusimaa

Nähdään Maxpo-messuilla!

Suomen suurimmat ja mahtavimmat työkoneet kokoontuvat Hyvinkään lentokentälle torstaista lauantaihin 10.–12.9.2015.

Maxpo esittelee maarakennus-, ympäristönhoito-, tie- ja talonrakennuskoneita sekä teollisuuden materiaalinkäsittelykoneita kaikissa kokoluokissa. Näytteilleasettajia on mukana yli 200.

Tule tutustumaan koneuutuuksiin ja solmimaan kontakteja! Nähtävää on kaikille, myös konealasta muuten vain kiinnostuneille.

Tämän vuoden uutuuksia ovat puu- ja bioenergiaan keskittyvä alue sekä erillinen työnäytösalue. Luvassa on myös viihdettä: hyödyllinen ja hauska messupäivä huipentuu Crazy Miken ja Duudsonien stunt show'hun. Lisäksi ohjelmassa on historiallisten koneiden näyttely, helikopterilennätystä, Stunt Freaks Teamin prätkästuntteja sekä hyväntekeväisyyshuutokauppa.

Lisätietoja: www.maxpo.fi