| INFRA ry | Keskusliitto

Ota uudistuvat nettisivut tehokäyttöön

INFRAn nettisivu-uudistus on edennyt pitkälle. Sisältöjä ja sivuston rakennetta muokataan ja parannetaan yhä, mutta tärkeimmät hyötytoiminnot ovat jo käytettävissäsi.

Tutustu ainakin uudistuneeseen jäsenhakuun ja täysin uuteen tiedotehakuun!

Myös tapahtumakalenteritoiminto on ottanut huikean kehitysloikan. Voit tehdä tapahtumiin monipuolisesti erilaisia hakuja.

Kaikki INFRAn keskusliiton jäsenille lähettämät viestit ja tiedotteet löydät jatkossa myös netistä. Pääosa niistä on siististi pakattuna jäsentiedotearkistossa. Kun tieto on hukassa, etsi aina ensin sieltä!

Luonnollisesti INFRAn tutut lomakkeet löytyvät myös uusilta sivuilta. Monta muutakin jäsenille tärkeää asiaa on koottu näpsäkästi Jäsenpalvelu-otsikon alle.

Ota kaikki irti myös RT:n sivuilta

Kun olet INFRAn jäsen tai yhteistyöjäsen, saat samoilla INFRAn nettitunnuksilla käyttöösi myös Rakennusteollisuus RT:n kaikki internet- ja ekstranetsisällöt.

Esimerkiksi RT:n Hyötytietoa työmaille -osiossa on asiaa myös infrarakentajalle. Tilastot ja suhdanteet -osasta saat tukea edunvalvontatyöhön. Katso etenkin kuviopankki, jossa on oma osasto infra-alan kuvioille. Jos haluat jonkin kuvion diaesitykseesi, klikkaa hiiren kakkospainikkeella sen päällä ja kopioi se käyttöösi.

KYSYTTÄVÄÄ? KYSY POIS!