INFRA ry:n internetsivut uudistuvat

Infra.fi uudistuu vuonna 2014. Olet nyt uusilla sivuillamme, jotka täydentyvät koko ajan.

INFRAn uusilla nettisivuilla esimerkiksi jäsenten palvelut löytyvät helposti yhden klikkauksen takaa Jäsenpalvelusta. Huomaa etenkin kohta Jäsentiedotteet. Kaikki INFRAn keskusliiton jäsentiedotteet ja -kirjeet julkaistaan jatkossa siellä.

Jäsen: tiesithän, että INFRAn ekstranetiin kerran rekisteröidyttyäsi pääset samoilla, vanhoilla tunnuksillasi kirjautumaan myös RT:n uusille internetsivuille. RT:n vain jäsenille tarkoitetut ekstranetsisällöt ovat toisin sanoen käytössäsi yksillä tunnuksilla ja ilman lisäkuluja. Sinun ei tarvitse erikseen pyytää käyttäjätunnuksia RT:n internetsivuilta.

Sivut täydentyvät kevään mittaan

INFRAn uusilla sivuilla on vielä puutteita, jotka korjaantuvat kevään 2014 mittaan. Kiitos kärsivällisyydestäsi! Vanhat sivut ovat toistaiseksi yhä käytettävissäsi osoitteessa www.infra.fi.

Vuosi-ilmoitukset tehdään uusilla sivuilla

INFRAn jäsenten tulee tehdä vuosi-ilmoitus keväällä 2014 uusien nettisivujen kautta. Tämä edellyttää uusille sivuille kirjautumista.

Jos sinulla on vanhastaan INFRAn ekstranettunnukset, klikkaa yläreunan kohtaa Kirjaudu sisään ja kirjaudu vanhoilla tunnuksillasi. Jos sinulla tai yritykselläsi ei vielä ole tunnuksia, tilaa ne kohdasta Uusi käyttäjä?

Kirjauduttuasi näet oman käyttäjätunnuksesi sivun yläreunassa. Päästäksesi tekemään vuosi-ilmoituksen klikkaa sitä ja paina sivun alalaidassa linkkiä Jäsentietojen muuttaminen.

Ongelmia?

Eräillä INFRAn ekstranetkäyttäjillä on ollut kirjautumisongelmia uusilla sivuilla. Ongelmien syy on selvillä ja korjaus on kohta valmis julkaistavaksi.

Jos siis tunnuksesi eivät toimi, vaan päädyt tunnukset annettuasi Rakennusteollisuus RT:n kirjautumissivuille, ota pieni aikalisä ja yritä kirjautumista muutaman päivän kuluttua uudelleen.

Jos kohtaat edelleen ongelmia tai sinulla on lisäkysymyksiä, lähetä meille postia palautelomakkeella!