| INFRA ry | Keskusliitto

RALA-pätevyys kampanjahintaan INFRAn jäsenille

RALA-pätevyys tai muu vastaava näyttö pätevyydestä tulee Liikenneviraston hankinnoissa pakolliseksi vuoden 2014 alusta. RALA ry ja INFRA ry ovat sopineet kampanjasta, jossa INFRAn jäsenet saavat RALA-pätevyyden seuraavan 12 kuukauden vuosimaksun puoleen hintaan.

RALA-pätevyys on riippumattoman arviointilautakunnan myöntämä osoitus yrityksen osaamisesta ja toiminnan läpinäkyvyydestä ja sen myöntää RALA ry. RALA-pätevyyshakemuksen voi täyttää sähköisesti RALAn internetsivuilla. RALA ry ja INFRA ry ovat sopineet kampanjasta, jossa INFRA ry:n jäsenet saavat RALA-pätevyyden seuraavan 12 kuukauden vuosimaksun puoleen hintaan. Kampanjasta tullaan lähettämään erillinen kirje piakkoin.

Lisätietoja RALA-pätevyydestä ja kampanjasta antavat Tuula Råman (tuula.raman@rala.fi, 0400 607 429) ja Ari Kähkönen INFRA ry:stä (ari.kahkonen@infra.fi, 050 511 6770).   RALA ry järjestää RALA-pätevyydestä aamiaisinfon 3.12.2013.