ePerehdytys FinnBuild Highlights-finaliin

FinnBuild 2018 -messuilla esitellään FinnBuildin ja FinnBuild Infran mielenkiintoisimmat tuotteet, järjestelmät, menetelmät ja palvelut. Highlight ylitse muiden huomioidaan erikoispalkinnolla. ePerehdytys on yksi yhdestätoista Highlight-finalistista kilpailussa.

Sähköisesti suoritettava työturvallisuuden yleisperehdytys vie osan ammattiosaamisen hankkimisesta, osaamisen ylläpidosta ja osaamisen tason nostosta verkkoon. Konkreettinen ja käytännönläheinen digiloikka vähentää paperien pyörittelyä ja mapitusta, kun ePerehdytys-suoritus on aina todennettavissa sähköisten väylien kautta.

ePerehdytys-koulutustietopaketti ja testi osoittaa, että digitaalisuus ja teknologian kehitys on mahdollisuus rakennusalalla muutenkin kuin vain suunnittelu-, mittaus- tai testausvaiheissa. Myös koulutus ja työturvallisuuden kehittäminen voidaan sähköistää.

ePerehdytys on muokattavissa ja palveluun voidaan liittää yrityskohtaisia koulutuskokonaisuuksia ja perehdytyksiä.

Tervetuloa tutustumaan ePerehdytyksen messuosastoon 7n151 FinnBuild-messuille 10.-12.10.

Katso kaikkien Highlights-tuotteiden esittely FinnBuildin tapahtumasivuilta. Katso myös: www.eperehdytys.info.