| Talonrakennusteollisuus ry | Lahti-Kymi

Lahti-Kymen piirin työturvallisuuskilpailun vuoden 2014 parhaat palkitaan Kouvolassa

Työturvallisuuskilpailun vuoden 2014 parhaat yritykset ja työmaa palkitaan kunniakirjoin torstaina 19.2.2014 klo 10.00.

Alueelliset Aluehallintoviraston, Rakennusliiton, Ammattiliito Pron ja Talonrakennusteollisuuden edustajat palkitsevat Talonrakennusteollisuuden Lahti-Kymen piirin työsuojelukilpailussa 2014 menestyneet kolme parasta yrityssarjasta ja yhden työmaan kunniakirjoin.

Piirin työsuojelukilpailu alkoi 1.3.2014 ja päättyi 31.12.2014. Siihen osallistuivat kaikki piirin pääurakoitsijana toimivat yritykset, kilpailumittauksia tehtiin 56 työmaalla. Kilpailun tulokset perustuvat AVI:n tarkastajien tekemiin TR- mittauksiin (80%), henkilötunnisteen käytön seurantaan (10%) ja todellisiin tapaturmiin (10%).

Työmaakunniakirja annettaan työmaalle, jossa TR- mittaustulos ja henkilötunnisteen käyttö olivat parhaat ja työmaalla ei ollut tapaturmia.

Kunniakirjan saa:

• As Oy Lahden Tikkuri, Rakennusosakeyhtiö Hartela, Lahden toimisto
    Tulos oli TR 97,5%, HT 100% ja tapaturmapäiviä 0.

Yrityssarjan kolme parasta:

1. Rakennusosakeyhtiö Hartela, lahden toimisto, kolme työmaata
    Tulos oli TR 97,3%, HT 94,3%, tapaturmapäiviä 4.

2. Lemminkäinen Talo Oy, Lappeenrannan toimisto, 4 työmaata
    Tulos oli TR 92,9%, HT 95,2%, tapaturmapäiviä 0.

3. NCC Rakennus Oy, Lahti ja Lappeenranta
    Tulos oli TR 93,3%, HT 78,6%, tapaturmapäiviä 18.

Kaakkois-Suomen työsuojelupiirin lahjoittaman kiertopalkinnon saa Rakennusosakeyhtiö Hartela, Lahden toimisto.

Lisätietoja:

Raimo Hovi, 050 380 7768